Crispress

Mi propio medio de comunicacion con los mios y el mundo.

jueves, abril 26, 2007

Rematei o descritor (i.e. sorte de ficha resumen) do libro de Antón Cortizas Era unha vez na Quimbamba para a miña clase de Lit. Galega e só podo recomendalo, especialmente se a poesía non é o voso, (coma min, que aínda estou esperando o último do Harry Potter). Desfruteino moitísimo, se cadra porque cando era pequena non había couxas tan ben feitas e axeitadas para nenos, e porque é do máis orixinal. Se cae nas vosas mans, e vos gusta a lingua en xeral, non deixedes de ler o titulado Magrí ñava guela, non ten desperdicio. Deixo unha foto dos poemas que me regalou o panadeiro o outro dia coa barra de pan e que me pareceu unha idea boísima. A min alo menos encantoume. E dedícolle este post ó meu sobriño Iago que ten certo vicio co pan.




6 Comments:

  • At 3:26 a. m., Anonymous Anónimo said…

    Ei! Ti tamén eres adicta a Harry Potter? Que gusto saber que non estou soa!

    A poesía é a miña asignatura pendente, pero moi pendente (con MD), así que este verán buscarei este post e fareiche caso.

    Que foto tan boa! Que fame! Chámalle parvo a Iago...

    Un bico.

     
  • At 10:50 a. m., Anonymous Anónimo said…

    Yo tampoco soy de poesía, bueno, en realidad soy de lingüística más que de literatura, pero para nada me incluyo en el grupo de los que la odian. Lo que pasa que cuando leer se vuelve una obligación, gracias a lo bien planificadas que están las carreras, pierdes el gusto por la lectura que tenías en la infancia...

     
  • At 10:33 p. m., Blogger cris said…

    Olvidaba o moito que se bota de menos o pan de verdade!
    Gracias ás dúas polos comentarios.

     
  • At 3:51 p. m., Blogger mamiago said…

    De parte de Iago, Gracias tía Cris

     
  • At 7:01 a. m., Anonymous Anónimo said…

    Tomeime a liberdade de convidarte a facer o cuestionario ese que anda rulando por aí. Non te sintas obrigada a facelo.

    Un saúdo.

     
  • At 12:40 a. m., Blogger mamiago said…

    Miña irmá anda un pouco pensando nos exámenes e non se entera...vouna chamar...a ver si publica outra cousa e fai o cuestionario, e publica algo para o seu sobrino, e ... se chega o vran, lévame a praia. Bikos.

     

Publicar un comentario

<< Home