Crispress

Mi propio medio de comunicacion con los mios y el mundo.

miércoles, marzo 21, 2007


Pois estou encantada coas materias de este novo cuadrimeste, incluso educación física, xa que están moi orientadas ó alumno co que nos imos atopar nas aulas, e por riba eu pásoo pipa. Hoxe decidimos que o traballo de grupo para ximnaxia vai ser sobre expresión corporal, e polo momento parece que xa temos bastantes ideas. O que máis me está costando son as asinaturas anuais, máis que nada por que os profesores cren que teñen moito tempo e estruturan as clases doutra forma, a ver si non perdemos máis tempo e acabamos de ver por donde temos que ir. Mentres tanto tentaréi mellorar este galego meu, que as compañeiras e meu marido rin cando o falo porque din que non soa natural, e turrar un pouco maís co das Os e Es pechadas e abertas que me traen polo camiño da amargura.
Que non se diga que non o intento, e para mostra do meu amor pola terra aí vai o gravado que fixen para artística. Seguro que todos os que o sufrichedes este verán recoñeceredes o tema, tan presente sempre na nosa cultura galega. Titúlase Bosque Queimado

5 Comments:

  • At 1:18 p. m., Anonymous Anónimo said…

    Eeesaaaa Criiiiss! así me gusta, q todos podamos opinar! Gracias por abrir los comentarios. Ahora nos queda ver esa obra de arte...

     
  • At 1:33 p. m., Blogger laurablog17 said…

    Hola Cris!don't worry!a mi también me dicen siempre que mi gallego no suena natural pero lo importante es que te esfuerzas por hablarlo y eso ya merece un MUY BIEN en mayúsculas!
    un besito

     
  • At 3:16 p. m., Blogger cris said…

    Oxalá a profe pense coma ti Laura, e gracias polas túas visitas Vane. A foto do meu gravado espero que vaia hoxe pq está no laptop e teño que facer un trasavase de archivo, pero xa vai!!

     
  • At 2:07 a. m., Blogger paideleo said…

    Ánimo co galego. Xa sabes que un idioma é un 90 por cen práctica e o galego é coma o inglés pero feito na casa.
    Os gravados son preciosos. Sodes unha familia de artistas.

     
  • At 12:38 p. m., Anonymous Anónimo said…

    vaya hobra de arte(very,very,very)

     

Publicar un comentario

<< Home